Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2011 12:44 - Пет минути поезия
Автор: looklikerain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9142 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Островите
/Борис Виан/

Има острови в Черно море
От ледени студени камъни
Там човек самотничи със часове
И посещава разни замъци
От стаи, стаи и стени
Открива вътре всякакви жени
Разстлани върху откровените легла
Големи бели мраморни жени
Чиято козина ухае и уханието
Израства в спираловидни раковини
Сини в безцветния въздух на стаите
Където не трябва да се спира
Защото те са там и чакат
Те могат да направят всичко
Те приемат всякакви форми
Те текат като вода

Недей да ходиш там
По-добре е да си купиш шунка.

Искам 
/Ина Григорова /

Искам много слабо тяло,
но релефно и подробно
Искам да съм част от цяло,
но да движа автономно
Искам да ме гледат всички
и с очи да ме изпиват
Самотата е вторична,
но ужасно ми отива
Искам свобода до гуша,
да не ми излизат пъпки
Само уокмена да слушам
и ми стига като тръпка
Искам да не спя изобщо,
лазерът да ме прегръща
Аз танцувам седем нощи
и на осмата се връщам
Колкото и да се лъжем,
любовта е безпощадна
Поотделно ни е тъжно,
заедно ни е досадно.

  Арлина
/ Димитър Воев/

Остригала косата си,
ще се превърнеш във начало,
от което тръгват три змии -
жартиери с нова марка "тяло".
Арлина, време е
от сън да се събудиш.
Арлина, време е
на лов за любов сама да тръгнеш.
Разкъсай бързо майка си
на малки, разтварящи се споменчета бели.
Единствено от теб аз искам
внимателно да гледаш любовните табели.
Красив роман е любовта,
но знам, че да четеш ти мразиш.
Сложи си черни очила
и съвестта си ще запазиш.
Дали си истинска, не знам,
но това не ме интересува.
В живота ми си "суперстар",
със теб по-малко се срамувам.







Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Нали сме се разбрали, че първо пр...
16.03.2011 12:53
Нали сме се разбрали ,че първо продължаваме с третото.За другите -ще се търси подходящото решение.
цитирай
2. alvarez - Мдааааа
16.03.2011 17:21
Воев
цитирай
3. looklikerain - Абсолютно съм съгласна
16.03.2011 17:26
и пристрастна към нъмбър 3. Ето и музиката към него
http://www.youtube.com/watch?v=Hna3aUeG5oM
цитирай
4. totenlicht - аз пък към едно. много обичам Виан. в ...
18.03.2011 11:59
аз пък към едно. много обичам Виан. в тая връзка (или без връзка) и Вион.
а това второто за първи път го чета и ми харесва много :))
цитирай
5. looklikerain - Към Виан
21.03.2011 22:39
Дълго време имах тежка обсесия :) Всъщност повече харесвам онова за мъжете, дето носят погледи като мръсен чорап, ама не ми се видя достатъчно поетично :)
цитирай
6. totenlicht - ха ха ха. . че защо не? поезията, к...
22.03.2011 08:56
ха ха ха.. че защо не? поезията, както и евфемизмите, са там, където искаш да ги видиш :)))
ако ти кажа, че Te quero puta на Rammstein ми звучи не само поетично, но и романтично? :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: looklikerain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 265503
Постинги: 82
Коментари: 264
Гласове: 2865