Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2008 11:54 - Свалки
Автор: looklikerain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3939 Коментари: 6 Гласове:
1



            Когато има взаимен интерес между двама души, почти няма значение какво ще си кажат. В такива случаи дори “Ауу, знаеш ли, че имаш много красиви... очи” върши работа. Има обаче ярки, запомнящи се личности, които тръпнат за изява и класиката за тях е пълна скука. Благодарение на тези цветни създания зимните вечери не са толкова дълги и ежедневието – не толкова сиво. Някои жени, предполагам, биха се издразнили истински на подобни постъпки. За мен лично тези преживявания са сред най-забавните, за които мога да разкажа. Малки, вкусни парченца от шарения пъзел на живота.

 

            Скучая на някакъв шумен купон и към мен се приближава младеж, който слабо познавам. Явно увертюрата му се видя излишна, затова тръгна направо по темата:

-         Знаеш ли, днес имам рожден ден. Искам да правя секс с тебе.

Отвърнах мило, но твърдо:

            -    Честит рожден ден, но това със секса няма да стане.

            Еднозначният отговор обикновено върши работа. Този момък обаче беше от забележителните - след половин час се върна ухилен с огромна роза в една ръка и паспорт в другата. Е, наистина имаше рожден ден.

 

            С голяма група в пиано бар съм. До мен се настанява доста бъбриво момче, което, без да губи време, подхваща фронтална атака.

            - Много си хубава, наистина. – до тук добре - Страшно ми приличаш на един от моята рота в казармата /?/. Ама да не вземеш да се обидиш, той е най-красивият мъж, който съм виждал.

 

            Сбирка в домашна обстановка-все стари познати. В апогея на веселбата домакина, към който до момента питаех братски чувства, защото често сме се прибирали един друг от дискотека /съседи сме/, се изпъчи гордо в средата на стаята, свали фланелка и ме посочи:

            - Специално заради теб, мила, днес си правих кола-маска на корема.

            В гробната тишина едва събрах долна челюст. За да съм обективна, това и до днес са най-великолепните плочки, подредени по мъжки корем, които съм виждала. По-нататък от него чух и една велика сентенция, точно описание на мъжкия модел на мислене: “Айде ма, пусни ми, че ми омръзна да мисля за тебе”.

 

            Имах един съсед, викаха му Змияра. Беше студент по психология и стопанисваше ферма за пепелянки. Междувременно стана гадже на моя съученичка. Веднъж в кръчмата целенасочено тръгна към мен и започна директно:

            - Имам платен хотел за две седмици в Несебър. Ще дойдеш ли с мен?

            Толкова се смаях, че не помня с какви думи отказах. Оттогава за този човек престанах да съществувам – просто не ме забелязва по улиците.

 

            Има и един случай, който много ме обиди. Пия, значи, бира на плажа. До мен сяда софиянец на 26, разведен, а 18 годишната му приятелка играе на брега пред нас. Човека навади тежката артилерия – вицове, весели истории, а на мен просто ми се искаше малко тишина и не му обърнах грам внимание. Накрая той ме изгледа свирепо и каза:

            - Хубава жена си, да знаеш, ама нямаш никакво излъчване – и отиде да си прибере детето от пясъка.

 

            Разбира се, случвало се е да попадна на толкова неустоими същества, че аз да поема инициативата. Голяма грешка, казвам ви.

             Първият път на купон виждам умопомрачителен хубавец и моля домакина да ни запознае. Той отначало не искаше, защото сме нямали нищо общо.

-         Ще видим тая работа – викам аз.

            Оказа се прав, разбира се. Красавеца беше манекен, но пълно дърво във всеки смисъл. Едва го утраях седмица и заминах на гости в друг град. Повече не му се обадих – видяхме се случайно в заведение. Сменихме общи приказки. На другия ден се оплакал на приятелката ми, че видите ли, той толкова ме харесвал, а аз никакво внимание. Е? Все пак, и двамата ползваме български език?

 

            Вторият ме отказа окончателно и аз завинаги минах в редиците на пасивните дами. С него излизах две години и той през цялото време се чудеше как може да ме харесва толкова, че другите жени почти да не му правят впечатление. Една вечер сме седнали с голяма група на маса, а той се плесна по челото и каза на всеослушание:

-         Ами да, ти си ме омагьосала, мамка му.

Позаспалата компания избухна. Оттогава тръгна приказка, че играя самодивско хоро на Еньовден. Скоро се разделихме, но ме потърси след два месеца за бира.

        -  Бейби – разчувства се той на втората бутилка, хвана ръцете ми и ме изгледа продължително в очите – трябва да ти призная нещо. Тези дни имах малко проблеми, разбираш ли... бях хванал, как да кажа, пичи въшки, но сега съм чист. Спокойно можеш да правиш секс с мен довечера.

 

За всички момчета, които не се вписват в никакви рамки, е моят поздрав по-долу. Целувки.

 

 

 

 

           

 

           

 

 






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - хахах!тия свалки са уникални)))
08.04.2008 12:02
хахах!тия свалки са уникални)))
цитирай
2. buboleche - хахахаха..
08.04.2008 12:04
:))) яко. :))
цитирай
3. анонимен - ot runaway bride
09.04.2008 09:42
prosulzih se ot smiah s poslednia, romantikut-omainik s pi4ite vu6ki. i tova ako ne e romantika, beibi, mamka mu. sled tova ne moga da ne spodelia slednoto, koeto se slu4i. ta priblijava se toi, koito vse se slu4va6e nablizo, kogato biah nai-piana, i mi kazva s iujnoafrikanskia si akcent, tokova si krasiva, moje li da te celuna. sled minuta i polovina pravehme sex na ob6testveno miasto. za moe opravdanie,ostanahme zaedno za izvestno vreme, mnogo ili malko, ne znaia, file not found, kakto kazah, s nego biah nai- piana.
цитирай
4. looklikerain - булка,
10.04.2008 11:22
Ще ти бутна един постинг място да разкажеш за дискотеките в Бразилия, бейби : )
цитирай
5. nueno - *sighs* явно аз съм сбъркан ...
08.07.2008 11:26
*sighs*

явно аз съм сбъркан нещо. всичко това, което прочетох ме потресе; не може да е било истина.. кажи ми че е литературна измислица и не се е случило. нали?..
цитирай
6. looklikerain - Странно
08.07.2008 11:52
Приятелката ми, която беше вътре във всичките тези истории, въпреки че ги знае, ми каза същото
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: looklikerain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 265496
Постинги: 82
Коментари: 264
Гласове: 2865