Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2008 11:02 - Апокалиптично
Автор: looklikerain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2254 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 03.06.2008 09:18


17.32 – още се търкалям по фланелка в леглото, а дисплея на телефона ми е отчайващо черен. Днес съм на концерт на Апокалиптика в Каварна. Единственият проблем е, че още не знам как ще се придвижа до там. Точно се отнесох в мрачни мисли за трудностите в съчетаването на бохемският живот и отговорностите на семейната жена, когато ме стряска дългоочакваният звън. Супер, любимите ми приятели от Бургас! Два часа по-късно съм паркирана срещу пица с диаметър гума на ЗИЛ, халба айрян и възможно най-веселата компания, която можех да намеря. Отпред редичката излъскани, хромирани мотори във всички цветове и марки продължава да расте, а телефонът ми не спира да звъни. Тълпи дългокоси и облечени в черно хора повтарят очертанията на площада. В Каварна дори циганите са металисти – с очите си го видях. Заемаме добри позиции и изпадам в захлас. Не съм виждала по-красива сцена – сентенция на готическата стилистика, много семпла и същевременно пълна със символика. Излиза групата – най-вълнуващите мъже, които можете да си представите, пет броя! От двата грозда тонколони, висящи около сцената се понасят хипнотични звуци, които обръщат окосмяването в правилната посока. Осветлението никога не е повече от един цвят плюс бяло и неусетно магията Апокалиптика започва да работи. Ако сте ходили по рок концерти, не може да не сте забелязали, че китаристите имат почти любовно отношение към инструментите си. С класическите музиканти не е така. Огромните виолончела по странен начин са част от красивите си собственици, които с удоволствие демонстрират висш пилотаж – успяват да свирят и да въртят гриви едновременно. Някаква вълшебна ръка ме хваща и ме повежда през мрачни гори, пусти замъци, в стаи, пълни с реликви. Потънали в паяжини стари книги се разтварят пред мен, за да разкажат отдавна забравени истории на минали животи. Целият площад пее “Sick and destroy”. На биса отново Металика - “Nothing else mаtters”. Какво повече може да иска човек от една събота вечер?

            В цялото това разтърсващо, настръхващо преживяване изгубих себе си. Намерих се по тъмната магистрала обратно, и съм сигурна – цялата поредица кошмарни събития, която ме споходи през последните седмици, е вече минало. Peace.

image







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lupunel - &&&
02.06.2008 13:52
Вашият град ли беше известен с музикалния си кмет,м?
цитирай
2. albizia - Защо всички са ходили? :( И защо аз ...
02.06.2008 14:15
Защо всички са ходили? :( И защо аз все не съм там, където ми се иска да бъда? Много хубаво описано, но ме кара да съжалявам още повече за втория пропуснат шанс да видя Апокалиптика на живо.
цитирай
3. looklikerain - Има за какво да се съжалява...
03.06.2008 09:21
Според мен хората бяха относително малко, но и групата е, как да кажа, по-скоро бутикова... С удоволствие бих платила билет, за да ги гледам пак.
цитирай
4. ahmeddogan - пример
20.06.2008 13:45
как е дна куца група и селски случки могат да бъдат представени в ядлив вид:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: looklikerain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 266337
Постинги: 82
Коментари: 264
Гласове: 2865