Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2008 11:17 - Есен
Автор: looklikerain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3527 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 08.09.2008 10:23


Слънчевите лъчи се процеждат през жалузите на щорите, пробиват тежката завеса и безмилостно бъркат под клепачите ми. Толкова е рано, но решавам да стана. По чаршафите ми е разпилян скъпоценният прах на пясъка от северните плажове, фин, сребърен и черен, сякаш феите и Оле-затоври-очичики са играли на магия в леглото ми. А се чудя защо толкова сънища ме спохождат напоследьк.

Оглеждам лицето си в огледалото. Кожата ми е по-матова от всякога, косата ми-заключила слънцето в клетката си изглежда съвсем рижа, а над дясната ми вежда още стои белега от онова разместване на мебели, от който съвсем не приличам на мила госпожа, а по-скоро на лошо момиче.

През последните три дни пътувах почти без почивка по дивите североизточни брегове и пред очите ми е бурното, тъмносиньо-зелено море, червените скали, още девствени, докосвани само от музиката на недоволните, рьмжащи и ревящи вълни.   По този край не се чува потракване на дамски токчета, не се носи на талази шум на цивилизация. Природата сама се е опазила, озъбвайки се на всичко живо с непристъпни чукари, по които няма дори храсти,а само сухи стърнища. Вятърът е свободен и роши косите, а хората се опитват да го накарат да свърши някоя работа, като са навирили перки на вятърни електроцентрали в лицето му. Отдолу обикалят еколози с тефтерчета, че току-виж някоя птица се гътнала и им дала повод за дела в Страсбург. Свещена простота. Може би пушек от въглища или атомни лъчения е по-добре?

Сенките са дълги, дълги, а течението пробива дрехите и те кара да потреперваш. Не знам защо есента ми е любимият сезон. Сигурно, защото тогава съм родена. Защото тогава цъфтят любимите ми цветя? Обожавам хризантеми, огромните им, царствени, разрошени глави, пищните им цветове, почти греховния им, силен и търпчив аромат. Харесвам цветовете на есенните листа и искам да крада и затварям в кутийки миризмата им, неуловимата топлина на слънцето, сладкият до горчиво вкус на есенните плодове и когато Хадес прибере Персефона и богинята на плодородието скрие красивото си лице, да ровя с пръсти в тях и алчно да вдишвам и размазвам по себе си този въшебен аромат, по-скъп от най-скъпият парфюм.

 



Тагове:   есен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - :)
01.09.2008 11:40
септември
цитирай
2. анонимен - Милена (Мама Меми)
01.09.2008 13:50
Ох, каква есенна поезия! Браво!
Малко ме разведри заради края на лятото..;)
цитирай
3. ahmeddogan - хадес
02.09.2008 14:51
не хпавай морени стикс само:))хахах
цитирай
4. looklikerain - Шшшш,
02.09.2008 16:32
Homo vulgaris. Правиш лоша реклама. Който не обича вафли, да яде кифли.
цитирай
5. анонимен - m
04.09.2008 08:29
bravo, Looklikerain! Za poreden pyt uspq da mi predadesh tvoeto useshtane, da me nakarash da se razkisna ot kef i da ti zavijdam za prejivqnoto:)
цитирай
6. ahmeddogan - да,
09.09.2008 11:46
семантичен бе подходът ни:) всеки обича кифлите::)хаха
цитирай
7. looklikerain - Виждам че трудно ме разбирате
09.09.2008 12:26
/също, че шизофренията ви отново е набрала скорост/. Имам предвид, че не може само сатира и проза. Трябва и малко поезия. До колкото знам, употребявате думата пуезия, но не мисля да сменям концепцията заради баничарския контингент.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: looklikerain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 265491
Постинги: 82
Коментари: 264
Гласове: 2865