Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2010 22:41 - Desintegration
Автор: looklikerain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6966 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 25.10.2010 22:49


Битовият алкохолизъм е самотно занимание. Но - необходимо, в случай, че си решил да се изпразниш напълно от съдържание. Мда, моята лична истина на дъното на бутилката е в изпразването.
Доброволната ми - донякъде - изолация ме е притиснала между четири стени, а парчетата небе и море в прозореца преди време изчезнаха зад още стени в измито розово и анемична охра.
Започнах да се чудя дали не ми липсва въртележката "на работа - в къщи", с която захранвах социалната си значимост. Прекомерният излишък от време за размисъл винаги е бил проблем за мен. Липсата на движение ме лишава от гравитация и ме кара да търся смисъла там, където го няма. Безметежният ми полет в нищото просто ме кара да се разтварям в липсата на смисъл.
Да, слизането от въртележката е вредно, опасно и страшно. Колелцата трябва да се въртят и да захранват огромната тромава машина на ежедневието. Иначе избираш червеното хапче и пъстрият свят се превръща в Матрица.
All clear. Налага се да потърся колелце, което да завъртя, за да изразходвам енергията от храната, която се набавя с въртене на колелца.
Храната... ме плаши. Толкова е обсебваща, ако й се отдадеш. Така покварява и разваля прекрасните мини-тела, издигнати в култ. Докарва извивки, присъщи на старостта... Не, старостта не ме стряска. Ужасява ме само старостта, лишена от мъдрост, празните погледи, мисълта за храната...
Искам един ден да съм достатъчно мъдра, за да сляза сама от колелото, да спра да търся смисъла и да се наслаждавам на липсата на гравитация...





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. original - :)
25.10.2010 22:53
...."Искам един ден да съм достатъчно мъдра, за да сляза сама от колелото, да спра да търся смисъла и да се наслаждавам на липсата на гравитация..".
цитирай
2. goran - Red Moon, Зарежи битовият алкохолизъм
26.10.2010 08:51
Излез на разходка - винаги помага
цитирай
3. looklikerain - Goran,
26.10.2010 11:12
На мен това ми е работата в момента-да ходя по разходки. Алкохола го употребявам с медицинска цел :)))))
цитирай
4. alvarez - Мдаааа
26.10.2010 15:26
Познато
цитирай
5. goran - Red Moon,
29.10.2010 13:32
"Човека е човек когато е на път!"

Освен това винаги е по-лесно да откриеш нещо когато си в движение - дори нова работа.

Стискам ти палци - за нова читава работа и за повече радости и сполуки.
цитирай
6. анонимен - ot runaway bride
23.11.2010 09:34
kakvo da kaja, ami kato ima6 razvoi na subitiata po vuprosa, pi6i pak, za6toto jivo se interesuvam kak horata se spraviat s to4no tozi problem. dotogava, trugvai na rabota.
цитирай
7. looklikerain - Абе, булка
08.12.2010 23:32
Социалното ти воайорство е безмерно хахаха :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: looklikerain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 266127
Постинги: 82
Коментари: 264
Гласове: 2865