Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2011 10:03 - Чичко
Автор: looklikerain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3214 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 09.03.2011 10:04


  Рядко излизам с двете деца едновременно - избягвам да нося две дини под една мишница. Но този ден се наложи.
Влачехме се по централната улица, когато го видях. Закачаше се с две продавачки, какво друго да прави по обяд. После продължи право към мен. Сигурна бях, че ще подмине, но се спря.  - Здравей.
 - Здравей.
 Измери ме с поглед от глава до пети. Малко мъже го правят така неприкрито.
 - Изглеждаш по-добре от всякога.
 - Знам.
Знам...
 - Тук ли живееш сега?
 - Или тук, или в София. Ти?
 - Или тук, или във Варна...
 - Значи има вероятност да се видим пак.
 - Има, разбира се.
Винаги има.
За пръв път се разделихме, без да се прегърнем. Все ме е страх ако разтворя ръце да прегърна стар приятел, да не изпусна някоя от дините си.
Много съм сдържана. Направо ледена кралица го раздавам понякога.
 ***
 - Мамо, кой беше този чичко?
 - Един приятел. Стар приятел.
По-стар от майка ти, разбира се.
 - А защо беше толкова огромен?
Опитах се да си представя какво е да си на седем и да застанеш до двуметров човек.
 - Защото винаги си изяжда храната и иска допълнително.
 - А ти откъде го познаваш?
За момент се замислих.
 - А ти искаш ли пуканки?
Че кой не иска пуканки?



Тагове:   чичко,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alvarez - Мдаааа
09.03.2011 11:27
Ден след ден.
цитирай
2. анонимен - ot runaway bride
10.03.2011 18:45
eh, priatelko...mi kvo da komentiram...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: looklikerain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 265472
Постинги: 82
Коментари: 264
Гласове: 2865