Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2011 11:43 - Жега
Автор: looklikerain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4048 Коментари: 3 Гласове:
7



Градска жега. Градски плаж. Звучи гадно, но понякога просто ми се лежи под слънцето. Отивам в късните следобедни часове, за да не се изкушавам да се топна в морето - наблизо е пристанището. Точно отпред пък се излива мръсна тръба. Не мерише, хората се къпят.
Всъщност е красиво ако гледаш към морето.
Наоколо няма майки с деца, тумби цигани, никой не си стиска пъпките на джобно огледалце. Добре, добре. Просвам хавлията. Плажът постепенно опустява. От морето се измъкват момче и момиче. Оказва се, че близките хавлии са техни. Застават над главата ми - да съхнат.
"Покажи си цицките!"
"Нееееееее" - блее момата и сваля горнището.
Започвам да си търся слушалките. Сещам се, че телефона ми е чисто нов, а нося слушалките на стария.
"Не ми се дупи, лисицо. Ще изгориш тая вечер"
"Нееееееее"
Много се привързвам към телефоните си. За около три години. Новият не ми е толкова сантиментален, но пък е лъскав и секси. Обещава много.
Слуша ми се S.E.Behxtor. Диско някакво. Другият път.
Играя си с менюто. Провеждам два разговора. Изморяват ме.
"Я виж тоя дебелия. Има по-големи цицки от твоите"
"Нееееееее"
Имат до хавлиите празни бирени бутилки. Намерих къде да легна. Зяпвам ги злобно. Харесва им. Вече имат публика. Мацката е готина, но пича е бледолик и кльощав.
Най-после тръгват. Остават ми двайсетина минути. Имам чувството, че съм оглушала. Премествам поглед на красивото момиче отпред. Харесвам шапката й.
Към нея се приближава група от четирима, явно студенти.
"Ох, Теди, Теди, ох Тедиии" замучава единият.
Нееееееее. Събирам бързо хавлията.
Дано се изкъпят.
Ей тук, до градската тръба.





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
03.07.2011 23:11
И аз съм голям фен на Софка! =)
цитирай
2. looklikerain - Албума от 2004 е супер
03.07.2011 23:40
много брит малко поп :)
цитирай
3. totenlicht - иии, да. тази е сладурана. не Тед...
06.07.2011 17:27
иии, да. тази е сладурана. не Теди-то, не и лисицата, а мацката Бекстър.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: looklikerain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 266123
Постинги: 82
Коментари: 264
Гласове: 2865