Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2022 14:00 - По пътя
Автор: looklikerain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 983 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В най-тихият час на нощта

/когато светлината консумира мрака/

започват

оргиите на гларусите –

крещят за морето, за престъпленията си, празнуват раждането на деня и оскверняват неговата невинност…

 

Притихнала и уязвима във леглото

Се чувствам толкова съвсем сама…

Пред мен са още несъбудени

Надеждите и страховете ми.

Събитията в етера, неподредени

Нахвърляни в вселенски хаос

Очакват да нахлуят във живота ми,

В спирала да ме завъртят

И пак да ме доставят до леглото ми…

Там, някъде, смълчани и прашасали,

Са знаците на моя път

А аз, разтворена във времето,

Отказвам да ги прочета.



Тагове:   Life,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: looklikerain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 266152
Постинги: 82
Коментари: 264
Гласове: 2865